ienek 2009.04.06. 13:24

(2009. április 6.)

buli
Hm, úgy néz ki, hogy ez a Coronita söröcske éppen megfelelő. Csak az a baj, hogy nem túl olcsó.

bike
Hivatalosan ma indult el az új kamba. Mondjuk ilyen jó időben nem is lehet mást csinálni, mint bicajozni. Már csak egy szál póló volt rajtam hazafelé. Ja, és rövidgatya.

film
Tervezem, hogy hamarosan megnézem az Utolsó mohikánt, a rendezői változatot (9 perccel hosszabb), angolul, feliratosan, merthogy azt olvastam, a szinkronizálást néhány helyen elqrták. Kiváncsi vagyok, nomeg már elég régen is láttam.
A Drót (The Wire) harmadik évad utolsó előtti részét néztem ma. Egyre jobban tetszik. Nagyon ki van találva. Nagyon meg van rendezve. Ráadásul majd' mindegyiket más rendező rendezi, más író írja.

zene
Emir Hot. Eszméletlen. Jó. Úgy gitározik, mint Malmsteen és olyan érzelmes, mint egy balkáni. Mert az is. Az új lemeze nagyon ott van (Sevdah Metal). Gyorsan megkerestem a korábbi zenéit is...

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr134557070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása