ienek 2009.08.20. 12:01

(2009. augusztus 20.)

Hihetetlen, hogy amit "megjósolt" [2009.május 28.] röntgenszemű Alina, az sajnos szórul szóra beigazolódott. Nem érte meg a szeptembert. Tánya néni †

Megvolt – de szerencsére csak az első 10 perc! – a The Cell 2 / A sejt 2. Nem értettem eddig sem, hogy egy tényleg jó film után (vö. első rész), hogyan képesek színészek, rendezők, stb. k.sok energiát belefektetni egy ilyen és ehhez hasonló iszonyatszar filmbe. Jó, persze, csak az elejét láttam, de akkor is.
Sikerült ezt is letudnom: Terminator Salvation. Nekem már ez túl sok volt. Sok ide-oda csavarás, meg tele effektekkel, néhány fura baki(?), pl. amikor a hosszúhajú csaj lezuhan/katapultál, aztán a gép/ember fickóval gyalogolnak két napot, akkor este, mint egy meghitt üttörőtáborban, szépen tábortüzet gyújtanak, melléülnek, cseverésznek, úgy, hogy nem sokkal azelőtt J. Connor figyelmeztette a nézőket is, hogy éjszaka nagyon kell vigyázni, mert a gépeknek infrájuk van és sokkal jobban észreveszik az embert. Most akkor mi van? Ráadásul amit az első részben nagyon szerettem, hogy olyan mondanivalója volt, amit nagyon magaménak tudtam érezni, az ebből a részből teljesen hiányzott. Nekem.

Ma is fölmentünk este kilenckor a tetőre és – majdnem – végignéztük az egész tüzijátékot. A gyerekek kicsit nyűglődtek ezért pár perccel a vége előtt lejöttünk. Sokkal jobb volt, mint amire tavalyról emlékeztem. Talán még a végén tetszeni is fog?

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr913840722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása