ienek 2009.10.05. 11:42

(2009. október 5.)

Ma volt a körzetünkben lomtalanítás. Hihetetlen, de volt aki már múlt hét kedden kiköltözött a szokásos lomgyűjtő helyre és várta, hogy vigyék oda az emberek a cuccokat. Onnantól kezdve, már mint a sajátját kezelte a tárgyakat. Voltam könyvnéző körúton a hétvégén és nagyon meglepődtem, mert csak elvétve voltak könyvek -- nem úgy, mint régen, amikor sikerült néhány igen jó és értékes könyvet guberálnom -- és azok is szépen sorba-oszlopba rakva egy rögtönzött kisasztalon. Mint egy utcai árus. Előttem pont egy néni akart valami ponyvát venni, megajánlott érte 50 forintot, az "ottlakó" guberás rögtön 100-at mondott. Pofám leszakad!
Amúgy jellemző módon minden kirakott kupacnál minimum egy emberszerű lény strázsált, ahogy láttam éjjel-nappal. Nehezen tudom elképzelni, hogy tényleg megéri nekik a hidegben ott dekkolni. Bár lehet, hogy éjszaka leléptek, nem láttam.

Egy újabb hiteles történet, dzandzásítva: Odatekertem, előtte persze megnéztem térképen, sőt ki is nyomtattam, hogy hátha. Alsó erdősor u. megvolt, kórház megvolt, portást felébresztettem, mondtam D. doktor urat keresem, igen, ő fent van a másodikon. Felmentem, nővér mondja, hogy D. doktor úr nincs itt, rendel, menjek le a földszintre, ki a sorompós kapun, majd ott lesz szemben, ott megtalálom (!) [egyébként ez volt a legszebb a történetben, mármint hogy így elküldött], lementem, megvolt a sorompó is, kimentem, sehol semmi. Megkerestem a Péterfy S. utcát, végignéztem a Rottenbiller utcáig, semmi. Visszamentem a kórházba, most egy másik portán keresztül, flegma portás eligazított, persze először ő is fel akart küldeni a másodikra, de mondtam ott már voltam aztán azt mondta menjek föl az elsőre, felmentem, Urológiának semmi nyoma, megkérdeztem egy nővérszerű képződményt, aki leküldött a földszintre, hogy ott van az Urológia, [ez is aranyos] lementem, de ott csak a portás volt, akit felébresztettem. Mondtam, hogy D. dokit keresem, ő meg jött megint a mantrájával, h második emelet, mondom az már megvolt, de ott azt mondták, hogy most rendel, erre a portás közli, h ja, akkor menjek a Péterfy S. utcába, TÚL a Rottenbilleren, ott lesz. És tényleg.
Húztam számot, 211-es, kiírta, hogy még 11 ember van előttem. [...] Megkönnyebbülve mentem a 78-as ajtóhoz, ahol senki nem volt, ajtó zárva. Vártam. Pár perc múlva kijött egy pasi, én betolom a fejem, kérdezem a nővért, nem, még nem voltam itt, egyáltalán nem voltam a dokinál, adjam a TAJ kártyámat (asszem az nála is maradt...). Bekiabált a dokinak, hogy jöhetek-e, jöhetek. Bementem, elmondtam, hogy mi a probléma. Megnézte a korábbi papírjaimat, kikérdezett. Toljam le a gatyám, könyököljek föl, úgy, hogy a seggemet pont az asszisztensnek mutattam, semmi elhúzható függöny, diszkréció nuku. Ujj be, érzés szar, ezután feküdjek fel, letolt gatyával, megnéz ultrahanggal is, közben az asszisztensnő kérdezi a mobilszámomat, lógó fasszal, letolt gatyával állok/ülök, válaszolok, lefekszem, éget a masszázs, kérdezem miért, doki válaszol, az a prosztim. Megnézi UH-gal, igen valóban nagyobb. Kapok egy kis műanyagot, menjek hugyozzak bele, én meg már felvettem a hátizsákomat, cuccomat, mire kiderült, hogy ott a kis szeparé wc-ben kell produkálni, még jó hogy volt mit, félig telecsuriztam a poharat, kimegyek, odaadom, csupasz kézzel elveszi az asszisztensnő, közben a doki mondja, fűszereset nem szabad ennem, rövidet nem szabad innom, biciklizni nem szabad sokat, mondom az nem jó, én naponta kétszer 25 percet rakom, az nem jó, az túl sok, rosszak az újfajta nyergek, pont a prosztinak tesznek rosszat, lehet bicajozni, de csak ritkán. Na ez a legszarabb! Le kell tennem a bicajt! Járhatok én is békávéval, bassza meg! Laborba le kell adni a kis kémcsőbe áttöltött, leragasztott pisit. Aztán majd jövőhéten ismét menjek vissza, fél 2 körül, számot nem is kell tépnem, mert du. nem lesznek sokan, mondta a doki. Papírom nincs semmiről, csak ez, amit leírtam. Röviden ennyi. Bassza meg! Vettem egy Snickerst, meg egy dobozos sört. Apicsába!

Ezeket gyűjtöttem össze egyszer, hátha még jó lesz valamire: Uroherb, Mr. P+P, Tőzegáfonya kapszula, Kisvirágú füzike, Csalángyökér, Liliomgyökér, Prostazyn, Prostamol Uno, Strogen Uno, Tadenan.

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr383840128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása