ienek 2009.11.18. 10:07

(2009. november 18.)

Minden részegség után felemelő a kijózanodás. Minden éjszaka után kiváncsian jön a reggel. Minden lezárással kinyílik egy új kapu.

Ma megvolt a kontroll. Miután elfogyott az Alfetamin, már nem voltam olyan hetykevidám, kifolyólag. De szerencsére a dokibácsi megszánt kéthavi adaggal, úgyhogy holnaptól megyek betont törni urinálisan... Azt is mondta még, hogy ehhez a szerhez nem lehet hozzászokni, szedjem nyugodtan. Úgy lesz.

Megvolt a hosszúhétvégés Szajki tavak. Hat család, 15 gyereke, négy napig közösködött. Sokkal jobb lett, mint így elsőre gondolnád/m. És a környék egyszerűen meseszép. Az idő pedig kifogástalan volt. Nomeg a pálinka is... Még a gitárom is elvittem. És haza is hoztam.

Szerintem nincs még egy ilyen hely, mint ahol dolgozok. Az ezévi munkajelentést nov. 18-ra kell leadni. De csak addig volt helyes ez a dátum, míg nov. 13-án, pénteken, meg nem változtatták, nov. 16. hétfőre. Nooooormálisak ezek!?

Újra megnéztem a Júliusban-t. Nagyon hangulatos kis filmecske, hát persze, Fatih Akin.

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr813497217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása