ienek 2010.03.06. 10:43

(2010. március 6.)

Kicsit tisztogattam ma a bicajt, törölgettem, olajoztam és felfedeztem a második kitört küllőt a hátsó keréken. Szerelőhöz kell vinni, féket beállítani, stbstb. Leszereltem az első csomagtartót. Csak mert.
Tegnap hazafelé jövet gépolajat vettem. Először egy F.vári úti boltba mentem – most már biztos, hogy utoljára –, ahol is egy deci, vagyis 100 ml cuccért el akartak kérni 1090 forintot! Há, hülyék ezek!? Mentem tovább a Mountyba, ott 550-ért vettem ugyanazt.

Nagyon nyomul ez a másik. Amelyik monopol helyzetben van, vagyis inkább volt. Aláígér a jelenleginek, sőt, amíg kipróbáljuk, megtarthatjuk a jelenlegit is, de mi nem tántorodunk. Nomeg, ez a szórólap igen kevés infót tartalmaz, kedves T-Home.

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr623457898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása