ienek 2010.04.09. 10:02

(2010. április 9.)

Mennyire nem szeretem ezt: Ma, amikor a T****a étteremnél tekertem, villogó, szirénázó járműveket láttam. Az étteremhez siettek. Négy autó. Kiöltözött, mosolygós, viccelődős utasok (urak), KR-es (katonai rendészet) karszalagos katonák és civilnek öltözött, napszemüveges sofőralkatúak szálltak ki a kocsikból. Láttam, hogy sietnek nagyon, talán szóltak nekik, hogy elhűl a leves? Az autók ott álltak meg ahol tudtak, vagyis ahol akartak: járdán, bicikliúton, félig az úttesten. Nem számít, a lényeg, hogy időben ottlegyenek. Szóltam, elsuhantamban, hogy jól ideálltak, válasz, így sikerült.
Vérlázító, hogy vannak egyenlőbbek, mint te/én/ő. Pont mint a régi rendszerben. Most is ugyanúgy vissza lehet élni a hatalommal, mert megtehetik. Persze biztos van indok. Csak furcsa, hogy miért kellett így odasietniük. Leszarva mindent és mindenkit maguk körül. Vihar a biliben?

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr923457810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása