ienek 2010.04.21. 13:58

(2010. április 21.)

Sajnos megnéztem A Gyontatót / The Good Shepard c. 2004-es amerikai filmet, de nem kellett volna. Te se tedd!
Tegnap elkezdtem a Viharsziget / Shutter Island c. amerikai filmet. Egyenlőre csak a feléig jutottam. Több, mint kétórás darab és olyan képek vannak benne, amiket bizony emészteni kell egy ideig. Egyenlőre tetszik, halad azon a vonalon, amit a könyv előre megrajzolt. DiCaprio jó.

Érdekes munkám van. Ma például kétszázszor leírtam egy nevet (igazából csak 198-szor). Még nem végeztem. Még kb. 800-szor le kell írnom. Nem az én feladatom lenne, de más nem csinálja. Azt mondjuk sajnálom, hogy nem Kis Dórinak hívják az illetőt, akinek a nevét le kell írni.

Sikerült úgy becsatolnom az otthoni vincseszteremet, hogy már csak linux (Ubuntu) alól látja a rendszer, a Winfos nem. Ez van. Egyenlőre még győzőm, igaz még csak a képekkel kellett vacakolnom. Viszont nem kell frissítenem a vírusírtót, nem kell töredezettségmentesítenem, nincs ccleaner sem, stb.

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr663457799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása