ienek 2010.09.10. 17:18

Zsabada

Tegnap megvolt Solomon Kane. Nagyon rendben volt, mind képileg, mind történetileg. Volt egy egészen halvány Diablo-s utánérzésem. Azt mondjuk nem értem miért nevezik ezt dark-fantasynak, szerintem ez nem az. Az elején ki volt írva, hogy 1600, tehát a "saját" történelmünk... [Jé, megújult az imdb.com].

Elkezdtem beleásni magam a Riverside nevű zenekar munkáiba. Eddig bejött.

Ezt a kenyeret próbálom most: Spar free from. Backmischung für Landwecken. Cottage Loaf Baking Mix. Bár csak sütőbe való leírás van, én bátran nyomom a gépi variációt. 3,5 dl langyos vízben, 25 g élesztőt elkevertem, majd hozzáadtam a 3 dl(!) olajat [szerintem elírták...], majd hozzáraktam a sütőkeveréket. A többi a gép dolga. Egyes program, 700 g-os, legjobban átsütve. Majd' 3 és fél óra. {szerk.}

No, elkészült ez a kis lucskos-olajos kenyér. Meglepően jó! Annyira, hogy veszek még egy ilyen keveréket és megpróbálom 2 dl olajjal. [...] Közben megtaláltam a Spar weboldalán, hogy sajnos elírták a hozzávalókat és nem 3 dl (vagyis 300 ml), hanem 30 ml. Ezek hülyék! Írtam is egy kis levelet, hogy számolják újra. http://www.spar.hu/spar/spar_markatermekek/sparfreefrom/laktozesglutenme... idézet: "SPAR free from Házi cipó sütőkeverékpor, 500 g Használatával gyorsan és egyszerűen elkészíthető otthonában a kenyér. Tisztelt Vásárlóink! Tájékoztatjuk Önöket, hogy a termék dobozán a felhasználási javaslatban egy mennyiség tévesen lett feltüntetve (3 dl olaj). A helyes mennyiség: 30 ml. Az esetleges kellemetlenségért szíves elnézésüket kérjük." [2010. 09.16. javítás]

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr263452252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása