ienek 2010.10.11. 21:44

Filmek

Tegnap volt szerencsém a Titánok harcához. Sokkal-sokkal jobbat vártam, persze az előzetes alapján. Ezt is megszívtam. Sok híres és hírhedt színész, erősen történelemóra-szagú végtermék. Sok-sok görög istenség és félistenség. Nekem túlzott számítógépes animáció-használat, gyenge sztori.

Befejeztük a Lie to me (végre továbbfolytatott) 2. évad mind a 22 részét. Jó volt, de érezhető volt a váltás. Máshová helyezték a hangsúlyt. Nekem az "eredeti" koncepció jobban bejött, bár így izgalmasabb volt, több cselekmény volt. (basszus! csinálják a 3. évadot!)

Elkezdtem a Star Wars 3. évadját nézni. Semmi különös, csak mint eddig.

Hehe, az imdb.com félig magyar, félig angol.

Szólj hozzá!

Címkék: film

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr883452297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása