ienek 2011.03.17. 23:37

Valami jó

Tegnap újra játszottam a Diablo 2-vel és nagyon meglepődtem, mert mikor lefuttattam a videotesztet, a választhatók között ott volt a 3D-s variáció, amit eddig még Ubuntun nem tapasztalhattam, eddig mindig csak egy választható volt: a 2D. Teljesen paff lettem.

Persze rögtön ki is próbáltam és tök simán ment. Tehát nem csak a kernelt frissítettem, hanem a Diablomat is :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr123451063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása