ienek 2011.05.23. 18:26

Veritas

Kicsit csalódtam a hírverésben. Merthogy én is úgy adtam tovább az infót, hogy ezt bizony a pápa betiltotta, pedig... ki tudja. Maga a könyv nagyon tetszett, eltekintve a szokásos szóömlengéstől. Bár ezúttal jobban megérintett az egész, merthogy itt játszódik a közelemben. Az mondjuk erős túlzás, hogy az egyik főhősnek -- aki magyar --, jelentős szerep jut a regényben. Ez nem igaz. És persze megint az az érzésem, hogy ami a Függelékben van, az a lényeg, az előtte lévő több, mint hatszáz oldal csak azért született meg, hogy azt a néhány oldalnyi kutatási anyagot közzétehessék. Kerestem én is az imdb.com -on, de se a rendezőnél (S. Frears), se a címnél (Veritas), nem találtam semmit.

Így következnek majd a könyvek egymás után: Imprimatur Secretum Veritas Mysterium Unicum ... ... Az utolsó kettő könyv még homályban van. Egyébként meg itt a jelentése/feloldása: Imprimatur secretum, veritas mysterium. Unicum... (Even when a secret is printed, the truth is always a mystery. It remains only... Még ha a titok van nyomtatva, az igazság mindig rejtély. Már csak...)

Mindezzel együtt várom a negyedik részt. Biztos, ami biztos, regisztráltam magam a kiadó oldalán http://nyitottkonyv.hu (Időközben megszűnt a kiadó). Itt meg a hajcihő, weboldalon: http://imprimatur.hu (ez is megszűnt).

Itt a hivatalos(?) oldal: http://www.attomelani.net/ 2012. szeptemberi az utolsó bejegyzés...

Kiegészítés1:
Nem kerestem, de megtalált a hír: Véglegesen kiirthatják a feketehimlő vírusát. Merthogy ez a lényege ennek a könyvnek. Vagy nem.

Szólj hozzá!

Címkék: olvas

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr283451798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása