ienek 2012.06.01. 14:23

Félreértés

Tegnap hallottam, ma elmeséltem a gyárban. Reakció: honnan tudhatnák, nem is úgy van, ők is tudják amúgy, hülyeség.

Bővebben: tegnap buki mesélte, hogy nekik volt délután egy hirtelen összehívott megbeszélésük, ahol több vezető is jelen volt és azt tárgyalták meg, hogy a gyár változtasson az eddigi álláspontján, menjünk át védekezésből támadásba, mert nagyon nagy gáz van!

Konkrétan: szeptemberben megkapja a teljes épület kezelését a KÖE, vagyis onnantól kezdve nem lesz se hűtésünk, se fűtésünk. Ez arra lesz jó a KÖE-nek, hogy minket innen kifárasszon, kiéheztessen, kiebrudaljon. A hivatalos kommunikáció szerint itt a gyár telephelyén csak irodák vannak, azokat csak simán átköltöztetik, de még nem tudják HOVA?

Ezzel szemben itt nem csak irodák vannak, hanem teljes gyűjtemények, amiket nem lehet csak úgy kiköltöztetni. Erről beszélt dr.nyávogi is, amikor azt mondta, hogy minimum egy év kell a becsomagoláshoz!

Ezeket meséltem ma a kedves kollégáimnak, akik úgy tudják, hogy úgy kell változtatni a kommunikációnkon, hogy boldog örömmel tapsikoljunk az eljövendő kiköltöztetésnek és hejehujázzunk hangosan. WTF?

Mondtam, hogy ez szerintem nem így van, mert az is elhangzott bukitól, hogy csak finoman lehet kommunikálni, mert mi ugye nem beszélhetünk nyíltan a fenntartónk ellen...

Délben írt egy sms-t nusi, hogy a liftben van egy papír kiragasztva, ami szerint tényleg nekem volt igazam. Amikor én mentem a lifttel, a kiragasztás már nem volt sehol...

A lényeg: hogyan lehet valamit ennyire félreérteni, vagyis éppen pont az ellenkezőjének értelmezni? Egyébként meg 3.14 szerint jó lesz ez a költözés, bízik benne, hogy végigcsinálják. Csak azért foglalkozunk vele annyit, mert érzelmileg érint minket. Ja, aha. Meg a következő 2-3 év a ki- és bepakolással fog eltelni. Nomeg még senki nem tudja, hogy hova költözünk.

Szólj hozzá!

Címkék: gyár

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr994559383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása