ienek 2016.09.16. 14:48

Munkám

Ma sasi felvázolta nekem, hogy az állásom valszeg meg fog szűnni, de semmi baj, mert szerinte át kellene mennem olyan munkakörbe, mint ő, tehát legyek én is a. Amúgy is csináltam/csinálok számos a. munkát, tehát értek hozzá(!), végzettség nem is kell hozzá. Nomeg van most egy több mint 2000 fős feldolgozni való anyag, azzal elleszek egy jó darabig.

Utánaérdeklődtem bastard-nál, de ő meg úgy tudja, hogy senki nem akar hozzányúlni az állásomhoz, maradok aki voltam az átköltözés után is.

Most akkor mi van?

Szólj hozzá!

Címkék: gyár

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr3411712775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása