ienek 2005.04.12. 09:45

(2005. április 12.)

Ma amikor utaztam a négyeshatoson felszállt egy iszonyúan retkes valszeg hajléktalan bácsi. Nagyszakáll, koszos kéz (és valszeg test), mindehhez még zavart idegállapot (de hát kinek nem), nagy cipőjében lötyögött a lába, zokni nélkül. És felháborodtam. Pedig. De azt gondoltam, hogyha itt lenne most Lüsz és ezután a bácsi után leülne oda, arra székre, akkor nagyon nem örülnék. Mert miért nem lehet -- ha nem is patyolattisztán --, de tisztábban közlekedni. És miért nem lehet az ilyen külsejű emberek ellen valakinek, valamit tenni. Nade, kinek? Arra jutottam, hogy sajna csak nekünk magunknak (úgyis mint: állampolgár) lehet ez ellen, vagy ezért tenni. Nem nyugodtam meg. Sajna.

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr454993685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása