ienek 2006.02.20. 18:52

(2006. február 20.)

család
Tegnap (19) Ú.-en voltunk. Nagy nap volt, mert Cucika kétszer is mozgólépcsőzött és gyalogolt is vagy 20 métert! Azonkívül úgy evett, mint még soha: két csirkecomb, torta, piák. Teljesen elhűltünk, talán beteg a gyerek :)
Hazafelémenet Zs. jól elrontotta az addigi idillt (vagy én vagyok túlérzékeny :) Az eljövendő lakás tulajdoni hányadát firtatta. Persze tudtam, hogy nem őt hallom, bár a szája mozgott, hanem a benne/vele élő családot. Mer' ugye mér' kell nekem a lakás 50%-a? (Hát csak mert akkor kedvezményekhez jutunk...) Na mindegy, én begubóztam, nem is szóltam többet, rá se néztem (kint is aludtam). Igazából a közlés időpontja zavart, vagyis hogy nem a megfelelő időben történt.
A másik meg még pénteken (17) volt, amikor Ő.-n tartottuk a családi összejövetelt: Zs.mama "beszólt", hogy mivel túl keveset foglalkozok a gyerekkel, azért ilyen (értsd: nem szeret annyira, mint Zs.-t) és ezen már nem tudok változtatni, ezt már elrontottam. Zs. ugyanezeket szokta mondogatni (mintha bármi is változna ettől).

gondol
'A Lófiú'-ból még nincs semmi, vagyis csak néhány mondat, de nem tudtam megírni. Igaz a többiek még az előzőt sem írták meg, meg ezt se... WNP amúgy lefikázta az előzőmet.

buli, zene
Voltunk Túlpart koncerten (15). Nagyon felejthető volt. Utána még Szimpla kert, csak sört ittunk, másnap meg is látszott... Dob u.-ban aludtunk, persze nem sokat. Feliratkoztam a eBay-re. Nézegettem Malmsteen dolgokat. Próbálok valamit én is eladni. Hátha.

gyár
Elkezdtem az adatbázis beírást. Egész jól haladok. RM persze sok mindent ígér, merthogy sok mindent kellene még csinálni, de egyszerűen nincs rá idő. Ettől függetlenül hányhatnékom van, ha a benti dolgokra gondolok.
[2006. február 20. beírás]

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr6415743190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása