ienek 2006.08.21. 19:02

(2006. augusztus 21.)

gyár
Ma is haladtam előre a Gyűjtemény katalógus című monstre bibliográfiai gyűjtemény által magamra vállalt rögös úton. Ismét irodalmaztam, galériára föl, galériáról le. Combosodok. Egyre csak gyűlnek azok az irodalmak, amiket nem tudok csak így nagyhirtelen leemelni a polcról és jól beléjük lapozni. Mennek az 'AmiNagyonKell.doc'-ba és majd jönnek velem az OSZK-ba, hátha ott meg tudom nézni őket.
[15:12]

otthon, film, politika
Már megint ez az új élet kezdés...
Tegnap volt a nagy tüzijáték. Alighogy elkezdődött (21 óra), kitört egy hatalmas vihar. Mint azt ma megtudtam, 120 km/órával száguldott végig a városon és ömlött az eső, nagyon. Sajnos négy ember halálát okozta (eddig). Kidőlt fák, vízbefúlás, villámcsapás(!), kész téboly! úgy terveztük kimegyünk, de szerencsére letettünk róla elég hamar. Még a ház tetejére se mentünk föl, mert Cuci már h8-kor bealudt, így maradt időnk filmet nézni :) ['A belső ember' egész jó volt, de persze agyaltam rajta a kádban és találtam is egy hibát: ha enyém lett volna az a 392-es széf, biztosan nem várok egy napot se, hogy ami benne maradt érték, azt kivegyem onnan. A zsaruk meg egy hét múlva mentek megnézni és minden a helyén volt.]

blog, olvas
Rátaláltam nesztelencsiga nesztelencsiga blogjára. Azt olvasgatom mostanában, onnan az ihlet :)
Hohó, ma el kell mennem az Antikváriumba a megrendelt könyvekért!
Tegnap elkezdtem 'Az utolsó kínai császárné' c. könyvet olvasni (Pearl S. Buck). Azt hittem nem lesz ilyen érdekes (azért is halogattam eddig), pedig apámnak vettem kábé két éve szülinapjára, jó mi?

otthon
A gyerek ma megy beiratkozni a óvodába. Fél hétkor kelt, amúgy 9 után szokott...
[09:05]

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr8915743226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása