ienek 2008.12.30. 23:58

(2008. december 30.)

Ma sikeresen eljutottunk Kecskemétre a rokonyokhoz. Összesen öt gyerek és négy felnőtt. Lüsz és Matrejka a vonaton kicsit nyűgösek voltak, főleg a végefelé. Este viszont könnyen elaludtak. 

Délután, estefelé elfogyaszottam 3 Ballantines whiskey-t, egy nagyon finom pálinkát (valami erdélyi cucc, holnap mondom pontosan mi), egy pohár rozé bor, egy üveg sör. Nomeg persze ettem is. 

Próbáltam leszedni olyan Malmsteen zenét, ami még nincs meg (na nemá', van olyan?), de amit kaptam linket, letöltöttem és nem az az album volt, hanem egy olyan, ami már megvan nekem. Nem esett jól.

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr785382100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása