ienek 2008.12.31. 23:59

(2008. december 31.)

Iszonyú hideg van ma, de azért kirándultunk egy kicsit. A gyerekek nagyon jól bírták. Kénytelen voltak. 

Leszámítva a reggeli utáni, futóverseny előtti három kis fosást, minden rendben volt. Magam is meglepődtem. Pedig csúsznak a whiskey-k (Ballantines), házi pálinka (erdélyi) és Unicum (Next), nomeg egy-két sör és borok.

A futóversenyre egy 4 kilométeressel neveztem be. Végig is kocogtam. Volt majd 7 perces kilométer átlagom... Összesen 25 percet futottam, igen jól esett, bár baromi hideg volt.

A tombolán én is és Cs. is nyertünk. Én egy almás gyerekpezsgőt, Cs. egy felnőtt pezsgőt. 

Estefelé a gyerekekkel csináltunk egy őrületes szilveszteri bulit. Mindenki megőrült egy kicsit. Tíz után feküdtek le, még Mary Poppins filmnézés is volt. Kidőltek.

A felnőttek kb. éjfél után öt percig bírták (már aki...), nem koccintottunk semmivel, csak boldog új évet kívántunk egymásnak.

Én konkrétan zuhanyoztam éjfélkor, egy mécseslámpa fényében.

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr645382098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása