ienek 2009.01.07. 15:11

(2009. január 7.)

bike
Ma csak befelé mentem bicajjal, mert majdnem egész délelőtt esett valami hószerűség, amin délután hazafelé nem akartam elcsúszni, úgyhogy hazafelé gyalogoltam és villamosoztam, de előtte vettem egy tízdarabos gyűjtőjegyet.
Napközben voltam ügyeket intézni -- vásárolni két boltban, Király u. és Astoria --, ahová szintén kerekeken gurultam. Egészen tűrhető volt a lég. Mármint hidegileg.

gyár
Próbálok haladni a BO bibliográfiával, de olyan kevés van. Igyekszem ráhangolni magam, hogy hát ennyit írt, oszt jónapot. Egy másik cikk leadása is a nyakamon van, azt áttolom a jövő hétre...

Ma felhívott egy volt középiskolai osztálytársam, hogy látta az iwiw-en a végzettségemet és a feleségének a készülő pályáztatási tenderébe pont egy ilyen végzettségű szakértő kell (ezt mondta, szakértő) és hogy neme vállalnáme ele. Mondtam, hogy köszönöm, de nem tudom sajnos, mert az igaz, hogy végzettségem szerint az vagyok (na de levelezőn, kérem!), de igazából nem is csinálom, hanem minden mást, (főleg) például nusi IE-ébe próbálok toolbart beleépíteni, majd amikor nem tudja azt használni, akkor megpróbálom uninstallálni, kérem alássan. Szóval finoman lekoptattam, de küldtem neki egy mélt, címekkel. Hátha.

gondol
Reggel befelémenet elgondolkoztam, hogy milyen már az, hogy itt néhány hang az Európa felé menetelést erőlteti, meg nagyBudapest A Világváros. Én meg úton-útfélen csak olyanokkal szembesülök, mint
-- kutyaszar szétkenve mindenhol,
-- autóval parkolás a bicikliúton és a járdán (a babakocsit hol toljam, vazze!?),
-- fabódéból békávé jegy árusítás (ez milyen már? kint a hidegben ülnek egész nap! beszarás.)
-- meg volt még más is, de most több nem.
Amíg ezek nem változnak az egyszerű emberekben (bennem is) ÉS a felelős, vezető beosztású emberek pedig nem veszik a fáradságot, hogy jó minőségű munka kerüljön ki a kezük közül (aláírásukkal "szentesítve")*, addig nem akarok hallani egy hangot sem. Befogom a fülem.

* például van egy tűzcsap, amerre járok bicajjal, az pontosan a bicikliút közepébe van beépítve, majd hozok képet. Ezt valaki megtervezte, valaki megépítette, valaki aláírással átvette, mint megfelelő munkát, mi meg kerülgetjük, mostmár évek óta...

zene
Egy kis csendesülős a mai ajánlat: Erik Visser: One man parade.

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr704557342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása