ienek 2009.01.22. 14:52

(2009. január 22.)

otthon
(Demegógia). Tegnap, miután sikeresen izzót cseréltem a fürdőszobában, 4 darab gyertya társaságában fürödtem. Sokkal jobb volt, mint lámpafénynél. Melegebb volt. Mások voltak a színek, hangulatosabb volt az egész fürdő. És persze meleget árasztottak a gyertyák. Kellemes volt, na.

gondol
A feminizmust miért nem úgy hívjuk, hogy nőstény sovinizmus? És a hímsovinizmust hogy hívjuk?
Való világ. Hehe.

mások
Furgonom, furgonom, platós Ford furgonom,
Hugyoznom kell, hugyoznom kell nagyon.
Megállítom furgonom, fekete Ford furgonom,
Papajásba, őscserjésbe, gyíkom én megríkatom.
Bazz, hogy lehet má' ilyet kitalálni? És lerajzolni? E!

gyár
Tegnap kaptam egy A4-es levelet az Elsevier-től (Oxford, UK). Nekem jött névreszólóan, pontos címmel, minden stimmelt. De rá nem tudok jönni, hogy honnan tudják az én pontos munkahelyi címemet (és egyáltalán a nevemet?).

Ma blackman kiakasztott. Mint jónéhány éve már párszor. Sötét, nemtörődöm, hazug és ráadásul még nekem kell(?) helyrehozni a hibáit, mert ha nem, akkor meg én szívok.
Írtam egy e-mailt a főnökömnek. Tudom nem lesz semmi foganatja, de már nem bírtam tovább. Geci vagyok? Szerintem nem.

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr364557291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása