ienek 2009.03.15. 11:42

(2009. március 15.)

buli
Tegnap voltunk a Mumusban, RP, Cékis, ZI és én. Megünnepeltük Teo Bence megjövetelét. Az alkoholt sör formájában sem bírom, sajnos.

film
Egy újabb sorozatra bukkantam, persze megint véletlenül. Lie to Me. Főszereplő Tim Roth. Mondjuk több nem is kell nekem, de ráadásul vicces is. Az első részt már meg is néztem.
Brúdertől megkaptam a The Wire harmadik évadját. Majd az is sorra kerül valamikor.

otthon
Mivel már régóta terveztem, ezért tegnap felraktam a Kubuntu 8.10. Most van Windows is, meg Linux is.

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr904557120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása