ienek 2009.03.31. 13:30

(2009. március 31.)

otthon
Szombaton vagány voltam és megittam egy üveg (0,33 l) Coronita sört. És iszonyúan jól esett. Ezen felbuzdulva, vasárnap este megittam A Pekingi Sört (köszi Cs!). Nagyon finom volt, igazán jól esett. Külön figyelmet érdemel a 355 ml-es űrtartalom!

yanjing-1.jpg yanjing-2.jpg
yanjing-3.jpg yanjing-4.jpg


bike
Rakom. Itt a márciusi adat a kamba oldaláról:

bike_marcius.jpg

bél
Reggel ittam egy kávét a gyárban. Rögtön szaladnom kellett a wc-re. Aztán ebéd után is ittam egyet, csak ellenőrzésképpen. Szaladtam megint. Holnap nem fogok kávét inni.

gyár
Nagyon begyorsultak az események. Egyszerre több fronton kell helytállni. Folytatjuk a csontok leltározását. Az adatbázis-építést is csinálni kell. Nagy a lemaradás, az idő meg kevés.

beteg
Megvolt ma az allergiadokival a találka. Én elmondtam mi volt, mi van. Ő elmondta, hogy ez kevés egy több, mint százezer forintos vizsgálathoz. Kellemesen elbeszélgettünk és sok sikert kívánt a gasztroenterológushoz. Április 20-án megyek oda.

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr344557091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása