ienek 2009.12.23. 13:15

(2009. december 23.)

Megcsináltam egy házi PSA tesztet. Negatív lett.
Térdem még fáj, guggolni nem nagyon tudok.

The Soloist. A LA-i hajléktalanokról, meg persze néhány egyéb amerikai dologról, egy igaz történet.
Szomorú vasárnap. Inkább a geciszemét náci tisztről és a holokausztról, mint Seress Rezsőről szólt a film. Már csak azért is, mert a zongoristát Aradi Andrásnak hívták.
Végre-valahára elkezdtem a John Adams c. minisorozatot. Az első rész kellemesnek tűnt.

Ebben a nagy hidegben csak ritkán merészkedünk az utcára. Amikor igen, akkor viszont meg sem állunk RP-ig. Aztán meg átfagyva, sírva, álmosan (M.) sietünk haza. Kétszer már szánkóztunk is. Megvettük a fát.
Időközben megcsináltam az ötös és a hatos versenyzőt is (kenyér, mindkettő 500 grammosnak indult). Előbbi kinézete siralmas lett, utóbbit viszont nem a gépben csináltam, így csodaszép és ízletes lett. Egyenlőre csak gond van az új kenyérsütővel, amit eddig el is titkoltam. DeLonghi.

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr533497150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása