Végre elkezdtem. Az első 200 oldal jó, tetszik. Tényleg nagyon sok név van benne, ráadásul nem csak személynevek, hanem megnevezések is. Most akkor ki kicsoda? Kicsit utánaolvastam, mielőtt belekezdtem, nomeg a Fő-Ajánlót is figyelembe vettem. Ez(ek) a kötet(ek) évitől van(nak) kölcsönbe'.

Ez a könyv nincs 900 oldal, de a folytatások közül (egyenlőre négy követi), van amelyik túlhaladja az ezret. Elkezdtem már ezt is. Tényleg alig lehet letenni. (Fő-Ajánló = ApaCs)
Ma (nov.25.) kaptam kézhez :-) 1168 oldal + függelék. Még nem olvastam.

 

Szólj hozzá!

Címkék: olvas

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr983451994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása