Hogy ne kelljen mindig a régi oldalon keresgélni: homeopatia.info.hu -- http://homeopatia.info.hu/

Glutén- és búzamentes lisztkeverék, 1 kg, Naturbit (Hunorganic) [új kedvenc]
Gépben csináltam, ahogy le van írva, de kinyomta a gépet :-(
500 gr lisztkeverék, 500 ml langyos víz, 20 gr friss élesztő helyett 6-7 gr instant élesztő, 1 ek olaj, 14 gr só (ez sok!)
Megpróbáltam hagyományos sütőben is: hozzávalók ua., kivéve az élesztő, abból kb. 5-6 gr-ot tettem bele és a só, az 3 kk volt (de így is sok, legközelebb csak kettőt fogok beletenni). Mixerrel és kanállal könnyen összekeverhető. Összesen 40-45 percig kell csak sütni. Kénytelen voltam két tartóban sütni (a szilikonos, meg egy őzgerinc forma), mert féltem, hogy nagyon megkel. De nem kelt meg. Viszont finom lett!


A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr913452323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása