ienek 2011.02.03. 23:48

Fokhagyma-kúra

Már vagy 15 évvel ezelőtt végigcsináltam. Gondoltam most eljött megint az ideje. Itt találtam egy leírást (kösz Cékis), mert az saját papírom valahova elkeveredett.

Annyi a különbség, hogy én nem összezúztam a fokhagymát, hanem feldaraboltam és nem ruhán keresztül szűrtem, hanem műanyag szűrőn (aztán ki is dobtam).

Véletlenül éppen akkor olvastam a Kriston könyvben is, pont ezt a receptet, amikor elkezdtem csinálni a kúrát.
[Később, 04.14-én megvettem a könyvet].

 

Szólj hozzá!

Címkék: beteg

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr793451176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása